dimecres, de març 25, 2009

NTICEDU Autoavaluació Miniactivitat 1.3




En aquesta autoevaluació, en primer lloc, he de comentar que m'hauria d'haver organitzat millor ja que m'hagués agradat disposar de més temps per fer correctament l'activiat. En segon lloc, per a futures pràctiques, si no entenc alguna part de l'enunciat ho hauré de preguntar perquè em sembla que la segona part de la pràctica no l'he fet correctament ja que em pensava que havia d'afegir els nous conceptes apresos.

Pel que fa a la lectura de l'article de Domènech i Tirado he de dir que el vaig haver de llegir diverses vegades per a acabar d'entendre tot en el que ell s'exposa.

El mòdul 1 de l'asssignatura , m'ha costat menys d'entendre'l ja que els conceptes i idees estan exposades de forma molt clara i entenedora.

Al principi, el treball amb el cmap Tools hem suposava un gran esforç i molt temps ja que no acabava de saber com funcionava. No obstant, gracies a un company que va penjar un link amb les instruccions d' utilització d'aquest programa me'n surto més bé.

El debat ha suposat en aquesta pràctica un espai de terapia grupal per a tots aquells que ens atabalem ràpid ja que en aquest tots nosaltres hem pogut expressar les nostres angoixes i dubtes tècnics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada