diumenge, de desembre 20, 2009

Tancament de l'assignatura i avaluació


En primer lloc, m'agradaria comentar que el simple fet d'haver de realitzar les aportacions al blog m'ha permès reflexionar sobre les tasques que hem realitzat al llarg de les diferents proves d'avaluació continuada.
En segon lloc, crec que el blog és una eïna molt útil perquè a part de donar-te la oportunitat de deixar per escrit les meves opinions i valoracions, m'ha permès llegir els blogs dels altres companys/es en els quals hi ha les seves reflexions.
En tercer lloc, penso que hem pogut aprendre el com funciona i es crea un blog. A partir d'ara, crearé un altre blog que faré servir per al meu ús personal, el qual podran visitar els meus amics i companys/es.
En quart lloc, dir que al principi em va sobtar el fet d'haver de crear un blog i una webquest, però ara he de dir que aquestes eines m'han soprès positivament ja que m' han ajudat a veure les possibilitats educatives d'ambdues. Trobo molt adequada l'elecció d'aquestes ja que com que en l'assignatura són protagonistes la interculturealitat i l'educació que millor que poder utilitzar internet com una eina per compartir la feina que hem fet amb altres professionals.
Seria molt positiu per als alumnes d'aquesta assignatura tenir com a prova d'avaluació, la possibilitat de visitar i analitzar les webquests o bé els blogs d'altres companys/es.
Per finalitzar, crec que des de la primera aportació fins a la última els meus coneixements sobre la interculturalitat han anat aumentant.
Actualment, crec que ens trobem inmersos en una societat multicultural en la qual es necessari seguir formant-se constantment i adaptant-se a les noves realitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada